Wij zoeken Customer Care medewerkers

(part-time en fulltime)

De wereld om ons heen verandert, de wensen en behoeften van onze klanten kunnen morgen weer compleet anders zijn. Vanuit ons spiksplinternieuwe kantoor aan de Coolsingel in hartje Rotterdam, zijn wij daarom continu op zoek naar manieren om alles nóg beter, nóg sneller en nóg efficiënter voor onze klanten te maken. Ons Customer Contact Center speelt daarin een hele belangrijke rol. Ben jij een echt mensen-mens en maak jij onze klanten blij? Dan hebben wij een match! Bekijk de vacature voor Customer Care Medewerker.

Solliciteer

Bij ons maak je impact. Kunnen onze klanten op jou vertrouwen?

Als Customer Care medewerker maak jij impact. Jij bent namelijk de rechtstreekse verbinding naar onze klanten. Op ons Customer Contact Center komen de verhalen, vragen, complimenten en klachten direct binnen via chat, social media of de telefoon. Op de afdeling wordt er veel gelachen met collega’s, maar natuurlijk vooral goed geluisterd naar klanten. Want door te luisteren naar onze klanten leren we razendsnel en kunnen we uiteindelijk worden, waar we met z’n allen naar streven: de nummer 1 online verzekeraar van Europa.

Wat krijg je er voor terug?

  • Een goed betaalde baan inclusief 13e maand en 25 vakantiedagen (op basis van een 38-urige werkweek)
  • Flexibele werktijden
  • Afwisselend werk met veel zelfstandigheid en ruimte om je eigen ideeën in te brengen
  • Jong bedrijf met 150 leuke en fanatieke collega’s
  • Gratis bootcamp
  • En niet onbelangrijk: een inspirerende werkplek met het allerbeste uitzicht van Rotterdam!

Even binnenkijken?

Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?

  • Je solliciteert online
  • Als assessment vragen wij je one level up te gamen via Neurolympic games
  • Onze recruiter bekijkt je sollicitatie en geeft je snelle terugkoppeling
  • Wij nemen contact op voor een Corona proof eerste kennismaking met onze recruiter via Webex
  • Om elkaar nog beter te leren kennen, volgt er een online speeddate met jouw team(lead) en je krijgt een digitale glimp van ons kantoor
  • Zijn we allebei enthousiast? Dan volgt er een mooi voorstel voor arbeidsvoorwaarden en een snelle terugkoppeling op jouw startdatum. Wij vragen je ook een Pre Employement Screening te doorlopen.
  • Zodra jij bij ons aan de slag gaat, krijg jij een inwerkprogramma van twee weken (digitale) groeps training, coaching en een best buddy
  • Jouw laptop en IT spullen mag je op gepaste en corona proof wijze ophalen op kantoor aan de Coolsingel
  • Jouw WFT diploma ga je met je collega’s gezamenlijk in een digitale klas behalen
  • En niet te vergeten: als Allianz Direct medewerker kun jij genieten van een toffe werkplek en onze leuke events en teamuitjes die wij regelmatig organiseren!

Jouw collega's

Allianz Direct is een jong bedrijf met ambitieuze collega’s. We hebben een informele cultuur en samen gaan we er écht voor! Wij bieden goede mogelijkheden om je te ontwikkelen en door te groeien. Benieuwd hoe het is om bij Allianz Direct te werken? 150 enthousiaste collega’s gingen je voor. Lees de verhalen van onze Customer Care collega’s.

Als je bij ons Customer Contact Centre werkt, verdien je natuurlijk een goed salaris. Maar dat is zeker niet de enige reden om te solliciteren!

Ga naar blog

Stephanie (29) werkte 14 jaar lang in de horeca, maar was toe aan iets nieuws. Ook zocht ze wat meer zekerheid en stabiliteit door de komst van haar zoontje.

Ga naar blog

Meer weten?

De naam zegt het al, bij Allianz Direct sluiten klanten direct zelf een auto of woonverzekering af. Online en efficiënt. Wij werken in meedere landen. Om het internationale karakter van ons nieuwe merk te benadrukken zijn we onlangs een samenwerking aangegaan met Usain Bolt: the fastest man alive. Deze samenwerking sluit ook aan bij de rol van ons moederbedrijf Allianz als wereldwijde verzekeringspartner van de Olympische en Paralympische beweging vanaf 2021.

Overtuigd?

Word lid van ons enthousiaste team! Bekijk de vacature voor Customer Care Medewerker en wij zien je sollicitatie graag tegemoet.

Solliciteer

Ook Allianz doet er alles aan om verdere verspreiding van het Coronavirus te voorkomen. Eén van de maatregelen is dat er zoveel mogelijk thuis gewerkt wordt. Betekent dit dat wij geen kennismakingsgesprekken meer voeren? Absoluut niet! Vanaf nu vindt de sollicitatieprocedure gewoon via digitale kanalen plaats.